Låt oss presentera KreativaEmma!

Nu vill vi presentera en av våra föreläsare… Emma Svalander.
Hon är en inspirerande och kreativ företagare som är född i Huskvarna men nu bor med familjen i Västerås.

Två av Emmas företag kommer medverka under #BloggJkpg2016 och dessutom avslutar hon hela dagsprogrammet med en föreläsning.

–  Jag är en glad och kreativ mamma, fru, småföretagare, konstnär och illustratör som drivs av glädjen att kunna inspirera andra att skapa och vara kreativa inom sina egna favoritområden.

Emma Svalander maj2016 svartvit

”Inget kunde hålla mig ifrån att bli egen företagare,
jag tror man kan säga att jag har det i generna”

Emma kommer hålla i ett valbart seminarium under eftermiddagen, där ni får lära er om att få rätt följare på Instagram och apparna som hjälper er dit.

Emma har inte mindre än fyra Instagram som hon håller igång. Kreativa Emma, Emmagjort_webshopThe_hifigirl och Emma Svalander.

–  Jag la ut den första bilden på Instagram i januari 2012, bara någon vecka innan jag blev mamma till ”lilla E”.

Kontot KreativaEmma som funnits sedan augusti 2014 och har nu runt 2000 följare.

–  Jag tror verkligen på att dela med sig av kunskap och erfarenheter och min förhoppning är att min kreativitet och känsla av att inget är omöjligt ska smitta av sig. Visst är det ibland superläskigt att följa sin dröm, men det är så härligt när man väl har vågat.

Så skynda dig och anmäl dig till #BloggJkpg2016! Vi ses den 10 september!

En reaktion på ”Låt oss presentera KreativaEmma!

  1. Ping: Uppdaterat schema och viktig information! | Bloggjkpg2016

Kommentera

